Polityka jakości
Firma QLA Sp. z o.o. zajmuje się produkcją szerokiej gamy wysokiej jakości opakowań z tektury litej i falistej – zgodnie z zamówieniami przyjętymi od Klientów. Celem nadrzędnym Firmy jest rozwój w długim okresie czasu, ukierunkowany na przyrost wartości firmy. Polityka jakości firmy realizowana jest poprzez następujące cele:
* tworzenie warunków technicznych i organizacyjnych do funkcjonowania SZJ oraz jego rozwoju;
* kształtowanie świadomości (za jakość odpowiedzialny jest każdy pracownik firmy);
* zapobieganie nieprawidłowościom na każdym stanowisku pracy;
* wyjście naprzeciw oczekiwaniom jakościowym Klientów;
* systematyczne szkolenie całej załogi w zakresie podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz znajomości problematyki zapewnienia jakości;
* podstawą osiągnięcia zakładanej jakości świadczonych usług jest systematyczne rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klientów oraz stała i przyjazna współpraca z nimi, jak też ciągłe doskonalenie współpracy;
* pielęgnowanie wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z wymogami normy PN-EN ISO 9001:2009.
W naszym dążeniu do doskonałości realizujemy motto:
„Tylko ten widzi najdalej, kto wzlatuje najwyżej”
W praktyce oznacza to, że wszelkie podejmowane działania ukierunkowane są na realizację polityki jakości we wszystkich sferach działalności naszej firmy. Właściciele firmy QLA Sp. z o.o. deklarują, że zasady polityki są wdrożone, znane i przestrzegane przez wszystkich pracowników oraz są zabezpieczone środki na realizację wyznaczonych celów.
Miło jest nam poinformować Państwa, iż nasza firma zdobyła nagrodę główną w KONKURSIE POS STARS 2011 w kategorii Display'e kartonowe za Display Piwo Kresowe wykonany dla firmy Browar Południe s.c.
Zobacz nasz certyfikat ISO 9001:2008
|